Дата: 20 Яну 2015
Условия за ползване
1. "Помощ Сега" е платена услуга и се таксува съгласно ценовата листа, като "Консултации и услуги с отдалечен достъп до компютър".
2. Клиентът изрично трябва да поиска услугата от консултант на телефоните на Адванс ООД.
3. С поискването на услугата, КЛИЕНТЪТ изрично дава съгласието си на служителя на Адванс ООД да получи отдалечен достъп до неговия компютър.
4. Продължителността на достъпа до компютъра на КЛИЕНТА е ограничена до продължителността на консултацията. Клиентът може по всяко време да блокира достъпа на служителя на Адванс ООД.
5. При прекъсване на сесията от страна на КЛИЕНТА, последният дължи заплащане на ползваните часове до момента на прекъсването на сесията.
6. Адванс ООД НЕ гарантира, че услугата може да бъде предоставена на КЛИЕНТА. За да получи услугата КЛИЕНТЪТ трябва да отговаря на определени технически условия. В случаите, когато бъде установено, че услугата не може да бъде предоставена на КЛИЕНТА , последният не дължи заплащане на услугата.
Декларирам, че съм запознат с условията за ползване на услугата!
За да стартирате "Помощ сега", натиснете тук:
За услугата "Помощ сега":
Услугата "Помощ Сега" позволява консултантите на Адванс ООД да разрешат по-бързо проблем, възникнал при КЛИЕНТА. За целта не е нужно клиентът да си запазва час за посещение и да чака проблема да бъде решен. С помощта на тази услуга консултант на Адванс ООД, може да получи отдалечен достъп до компютъра на клиента посредством Интернет. За целта са нужни следните две условия:
Да има Интернет на компютъра на КЛИЕНТА *
КЛИЕНТЪТ да се СЪГЛАСИ, консултант на Адванс ООД да получи достъп до компютъра му
Консултантът на Адванс ООД получава достъп до компютъра на КЛИЕНТА само за времето на консултацията. КЛИЕНТЪТ може да прекрати сесията по всяко време, като по този начин може да блокира достъпа на консултанта до компютъра си. След прекратяване на сесията, Адванс ООД не може да получи достъп до компютъра на КЛИЕНТА докато последният не поиска и не разреши достъпа отново.
*ЗАБЕЛЕЖКА:
Някои софтуерни защитни системи (Защитни стени, Антивирусни и др.) могат да възпрепятстват ползването на услугата от КЛИЕНТА. В този случай е възможно КЛИЕНТЪТ да не може да се възползва от услугата докато съответните софтуерни системи не бъдат изключени или настроени подходящо.
-
Атанас Дюлгеров20 Яну 2015Много полезна услуга.
Остави мнение/коментар